Selasa, 26 Agustus 2014

där jag gillar att k

När det kommer till kritan, jag gillar internet. Jag borde, jag har träffat nästan alla mina datum där. Med undantag för Farrah Kritzak, men det var 5: e klass och hon var långt borta från 6th. Poängen är att det finns naturligtvis saker som jag tycker är frustrerande och ibland, tycker helt enkelt inte håller med nätet. Förresten, de saker som jag inte håller med är förmodligen mycket annorlunda än det som min mammas pastor håller inte med. Kanske.

Anslutningsavbrott är irriterande och buggar och virus kan vara riktigt oroande. Men, jag har verkligen problem med en del av reklamen. För mig är de enkla irritationsmoment. Min oro kommer emellertid från att höra berättelser om människor som förlorat stora summor pengar på grund av bedrägerier och reklam svek. Besvärande för mig, förlust av pengar avsedda för att betala för medicin för en pensionär.

Min personliga karaktär är dock en där jag gillar att kasta runt filt anklagelser och skyldiga domar. Kanske är missriktad. Internet ger tydligt oräkneliga fördelar för en ofattbar antal människor. Tillgången och spridningen av information är något som vi helt enkelt inte kunde ge en rimlig mätning till. Tillsammans med vikten av att få information tillgänglig för människor är deras förmåga att komma åt den. Detta har gjorts med relativt liten kostnad för många människor.

Faktum är att reklam är en anledning till internet erbjuds på en så låg kostnad. Så, i motsats till att förbanna alla Internet-annonsering, kanske bättre metod vore att slakta ut de som är skadliga och problematisk.

Det fantastiska med internet och annonsering på Internet är möjligheten att spåra dess uppkomst punkt och alla andra aspekter av dess användning. Så, med de system som har skapats för att mäta och överväga internet reklamkampanj vi borde ge lika stor vikt att undanröja de problematiska reklamdistributörer. Detta kommer att skapa en bättre miljö för Internet-användare, som i sin tur gynnar de legitima anno

Tidak ada komentar:

Posting Komentar